Hoe stuur ik een product retour? (Geldt ook voor kapotte of beschadigde producten!)

Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent met al je aankopen bij Lampdirect. Dit is onder andere niet het geval als je een kapot of beschadigd product van ons hebt ontvangen. Ben je niet tevreden over één of meerdere aangekochte producten, dan kun je binnen 14 dagen na de ontvangst van je bestelling het retourproces eenvoudig starten. Gebruik hiervoor onderstaand formulier. Een retouraanvraag kun je gemakkelijk starten door je inlognaam en wachtwoord in te voeren in de eerste kolom. Ben je jouw inlognaam of wachtwoord vergeten? Geen Nood! Inloggen is ook mogelijk door de informatie over jouw bestelling in de tweede kolom in te voeren. Houdt er rekening mee dat bij een retourzending, die voortkomt uit een foutieve bestelling (je hebt zelf verkeerde producten besteld), de verzendkosten voor eigen rekening zijn.

 

Veelgestelde vragen over het retourneren van een product

Heb je een vraag over het retourneren van een bestelling? Klik dan hier om ons helpcenter te bezoeken. Daar kun je de meest gestelde vragen vinden over ons retourproces. Indien gewenst kun je ook contact opnemen met onze klantenservice.



Heb je een bestelling geplaatst via Bol.com?

Creëer een retouraanvraag door met jouw persoonlijke bol.com account in te loggen en volg daarna de retourinstructies. Het retourbedrag krijg je ook via bol.com teruggestort.