Vorige

Producten retourneren

returns     Heeft u de verkeerde producten besteld? U kunt deze binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen; u hoeft dan alleen te betalen voor de retourkosten. Als u ze wilt laten vervangen of als u defecte artikelen heeft ontvangen, dan zal Lampdirect.be/nl betalen voor de verzending van de nieuwe levering.  

 

Indien u producten wilt retourneren naar Lampdirect.be/nl moet u eerst een aanvraag doen op onze website. Om een aanvraag te doen volgt u de volgende stappen: 

Stap 1

  • Klik hier om in te loggen op de website van Lampdirect.be/nl

Stap 2

  • Klik op "Retouren" aan de linkerzijde van deze pagina.

Stap 3

  • Klik op "Plaats Nieuwe Aanvraag" om een nieuwe aanvraag in te dienen.

Step 4

  • Onder het kopje “Selecteer de betreffende bestelling” selecteert u het type order dat van toepassing is.  

Step 5

  • Verwijder alle producten door te klikken op “Remove iteml” – behalve de artikelen die u terug wilt sturen.

Step 6

  • Kies welke actie u wilt ondernemen, en voeg hier een uitleg aan toe. 

Step 7

  • Selecteer de reden van uw retouraanvraag (verkeerde product, defect product, etc.). Klik op "Plaats Aanvraag". Uw aanvraag is nu ingediend. 

Step 8

  • Voeg een foto toe als het gaat om een defect product . Klik op "Notitie opslaan".

Step 9

  •  U ontvangt na de verwerking van uw aanvraag een e-mail. Log in uw account in, en print het retourformulier (Retouren). Print het document uit, en voeg dit toe aan uw pakketje. 

Let op: elk pakket zal verwerkt worden zonder dat dit document toegevoegd is.

 

Voorwaarden

Voorwaarden voor het retourneren van goederen:

  • Alle artikelen moeten ongebruikt en onbeschadigd zijn;
  • Alle artikelen moeten in de originele verpakking zitten;
  • Alle artikelen moeten genoemd zijn op het retourformulier, anders kan uw retouraanvraag niet verwerkt worden;
  • Alle artikelen moeten veilig teruggestuurd worden (inclusief productstickers en handleidingen) om zo beschadiging tijdens het vervoer te vermijden.
  • Als u artikelen wilt retourneren die u zélf verkeerd heeft besteld, dan zult u de kosten moeten dragen van terugzending naar ons magazijn in Nederland. 
 

Om uw order te kunnen annuleren, kunt u ons mailen/bellen of het annuleringsformulier hier downloaden. Als u ons belt kunnen we de annulering meteen doorzetten.

 

Mochten er vragen zijn naar aanleiding van bovenstaande, of heeft u graag extra advies? Bel onze klantenservice 03 808 45 92 of stuur een mail info@lampdirect.be

loading

Moment...

Verder winkelen
Naar kassa en afrekenen