Menu
Klantenservice

Betalen bij Lampdirect

Je vind hieronder de meestgestelde vragen omtrent betalen bij Lampdirect.


Welke betalingsmethoden bieden jullie aan?

Creditcard (Visa, Mastercard of American Express)
Je betaling wordt doorgevoerd met een beveiligd SSL protocol. Wanneer je kiest voor American Express, wordt er 2% verwerkingskosten toegevoegd aan je totale kosten.

PayPal
Kies je voor deze betaalmethode, dan word je door ons doorgestuurd naar een webpage van PayPal. Daar betaal je eenvoudig en snel met je eigen PayPal account, die is gekoppeld aan je Credit card of rekeningnummer.

Uitgesteld betalen
Dit is alleen beschikbaar voor bedrijven. Deze betaalmethode geeft de mogelijkheid om de bestelling te betalen nadat deze is bezorgd. De betaling dient binnen 14 dagen te worden voldaan. Bij betalen op rekening geldt een minimale orderwaarde van €50,00 exclusief BTW en de verwerkingskosten voor deze betaalmethode zijn €1,00. Ook wordt er een kredietcheck gedaan. Wordt deze kredietcheck afgekeurd, dan neemt onze klantenservice contact op en kan er een andere betaalmethode worden gekozen.

Bancontact
Hiermee betaal je eenvoudig en snel met een online betaalsysteem, zoals een app of QR code. Deze betaalmethode is vooral populair in België.

Klarna
Probeer je bestelde producten eerst en betaal daarna pas! Met Klarna betaal je niets voordat je het product hebt ontvangen en je hebt besloten dat je het wilt behouden. Er geldt hierbij een betaaltermijn van 30 dagen. Ook kun je ervoor kiezen om via Klarna een bestelling in 3 delen te betalen. In dat geval wordt er iedere 30 dagen automatisch een betaling van de geregistreerde creditcard of gekoppelde bankrekening afgeschreven, totdat het volledige bedrag is voldaan.

Wat zijn de bankgegevens van Lampdirect?

Indien je een bestelling aan Lampdirect wil betalen via een bankoverschrijving, dan is het belangrijk dat het exacte bedrag (zonder afronding) op je factuur vermeld staat. Vermeld ook altijd het betreffende ordernummer als referentie. Houdt er wel rekening mee dat het gemiddeld 2 tot 4 werkdagen duurt voordat deze betaling gekoppeld is aan je bestelling en daarna pas verzonden wordt

Rekeninghouder: Lampdirect.be BV
IBAN: BE85736054129906
BIC: KREDBEBB

Waarom is mijn factuurverzoek geweigerd?

Indien je ervoor kiest om op rekening te betalen, dan dient de betaling altijd binnen 14 dagen te zijn voldaan. Voordat hier sprake van is voeren wij eerst een kredietcheck uit. Wanneer er sprake is van een afgekeurde kredietcheck, kan dit diverse redenen hebben. Zo kan er relevante informatie ontbreken, of er is sprake van onvoldoende krediet.

Bij een afgekeurde kredietcheck neemt onze klantenservice contact op om de betreffende bestelling middels een andere betaalmethode te voldoen.

Ik heb mijn betaallink niet ontvangen ...

De betaallink wordt naar jou verzonden in de orderbevestiging. Deze wordt naar jouw e-mailadres verzonden zodra de bestelling is geplaatst. Via de betaallink kun je jouw aankoop afronden.