Vorige

Garantie

Bij Lampdirect zijn we trots op het feit dat we topmerken aanbieden waarbij je verzekerd bent dat het goed werkt! Wanneer je bij ons bestelt, is de garantie van Lampdirect automatisch bij de prijs inbegrepen. Daarnaast verzekeren we je dat de producten uit ons assortiment voldoen aan de wettelijke vereisten omtrent bruikbaarheid, betrouwbaarheid en levensduur. De garantieperiode is afhankelijk van het product die je kiest. Deze kan bij Lampdirect variëren van 1 tot wel 5 jaar.

Wat is inbegrepen in de garantie?

De garantie dekt zowel verborgen gebreken als technische gebreken van het product die zijn opgetreden vóór levering. Na levering dienen de producten onder normale omstandigheden gebruikt te worden. Verder zijn er een aantal andere voorwaarden omtrent het gebruik van de producten:

  • Je dient het product te gebruiken zoals geadviseerd wordt op onze website, het doosje en de handleiding.
  • Voor LED producten dient de omgevingstemperatuur tussen de -20°C en +30°C te zijn.
  • Voor LED TL buizen en alle overige buizen dient de omgevingstemperatuur tussen de -30°C en +45°C te zijn.
  • De luchtvochtigheid dient onder de 80% te zijn.
  • Er dient 10mm ruimte te zijn rondom de lamp / het armatuur.
  • Het product mag maximaal 50.000 keer aan en uit geschakeld worden.
  • Het voltage mag niet meer dan 10% afwijken van 230V.
Wat is niet inbegrepen in de garantie?

Lampdirect compenseert geen kosten die gemaakt worden door het vervangen van de lichtbron of het armatuur. Hierbij kun je denken aan werkuren of het huren van een hoogwerker.

Hoe maak ik gebruik van de garantie?

Als een product, defect, fout of incompleet is, dan heb je het recht om een vervangend product, reparatie of terugbetaling van de betaalde hoeveelheid aan te vragen. Je hoeft hiervoor simpelweg een email naar [email protected] te sturen met een kopie van je factuur of ordernummer. Denk hierbij altijd eraan om foto’s van het defecte product bij te voegen met een beschrijving van het probleem en de gewenste oplossing.

Is je product kapot gegaan tijdens transport?

Hoewel we altijd alles eraan doen om jouw producten veilig af te leveren, kan het jammer genoeg gebeuren dat er tijdens transport iets fout kan gaan. We raden je dan zo snel mogelijk aan de bel te trekken door middel van bijvoorbeeld een retouraanvraag.


loading

Moment...

Verder winkelen
Naar kassa en afrekenen